Busra228 Kızlar 35 haftalık hamileyim bisiklet sürüyorum ara ara sizce bi zararı varmıdır hem spor oluyor banada bazen nefes nefese kalıyorum ama çok seviyorum bisikleti ☺️
Angela Busra228 Bizde eşimle bisikletle giderdik heryere ayyy cok özlüyorum ya şimdi nerdee valla ben o kadar cesaretli olamadım 2. Gebeligim ilkini duyduğumda zaten veda ettim. Helal olsun valla ben cesaret edemem şahsen korkarım
Busra228 gulin-35 ay ben çok dincim 3 gün önce ev taşıdım sürekli hareketliyim tabi yoruluyorum bi o kadarda ama bakalım😂
Busra228 Angela bende de biraz korku oldu dedim acaba zararı varmıdır diyede en iyisi sürmeyeyim bidaha
gulin-35 Busra228 masallh aman soyleme kımseye bende son zamana kadar ıyı geldım ama 32 den sonra pertım cıktı 😀
Angela Busra228 Ben düşerim falan korkusundan hani göbek büyüyor ya ondan çekindim bi de ilk başlarda riskli diye bırakmıştım sonrada hiç binmedim iste cesaret edip dengemi kaybederim ani hareket falan yaparım bisey olur korkusu
Mom0871 Busra228 doktora sorulacak bişi değil sağlıklıysanız kendinizi aşırı yormadan sürün en güzeli bizler oturmaktan başka şeyler bilmiyoruz yapıncada milleti eleştiririz
Busra228 gulin-35 32 den sonra bende eski halime göre tabi yavaşladım bu hareketlere rağmen de kilo çok aldım 😂
Mom0871 Busra228 evet sporu doktorlarda diyor ama bizler yerimizden bile kalkmıyoruz aslında kendimize kolaylık 🤷♀️
Meryem1111 Busra228 bende cok merak edyodum herkes sürme diyo daha ben 11 haftalığm buna ragmen kzyolar😅
nartanemm Kız 35 haftalık karınla nasıl eğilip bisiklet sürebiliyorsun bravo sana 😍 9.ayınıza giriyorsunuz allah muhafaza düşme riskiniz çok fazla bence biraz ara verin