Sevinc37 Merhaba arkadaslar. Piyasada onlarca bebek arabasi var. İnanilmaz kafa karistiriyor. Su an icin kraft in lima modeli icin kullanim ve konfor acisindan kullanisli dediler. Sizler ne aldiniz. Fikir edinelim 🥰
BegumIscanTunc Sevinc37 Kraft Lima aldım çok araştırma sonucunda aldım gayet güzel ve çok kullanışlı hatta evde bir kaç deneme yaptım manevra kabiliyeti yüksek kolay açılıp kapanıyor hafif tavsiye ediyorum
yeniannna34 Sevinc37 https://ty.gl/ey3jgxoo0 Bizde bu arabadan aldık hicbir sorun çıkmadı suanlik iyi bakalım kullanınca nasıl olucak😊
Sevinc37 yeniannna34 simdi yorumlarini okudum. Goruntu olarak ta guzel. Yorumlarda guzel. Saglikla kullanin insallah 🥰
yeniannna34 Sevinc37 teşekkür ederim canim🥰 Valla gece aldık sabaha hemen getirdiler bir sorunu da yok inşallah hayırlısıyla kullanmak nasip olur ❤😊
Annelikk busra1997alpaslan2021 yapamadım 😂😂 Quatro trona gri olanı internetten bakabilirsin pusetli ve pusetinin ayrı sinekliği var diğer büyük olan aparatının sinekliği var ve sürüş rahatlık açısından çok iyi