Arkadaşlar saçımın yarısı kendi rengi diğer yarısında çok eskiden kalma yeşil bir renk var. Saç boyamanın hamilelikte çok zararlı olduğunu biliyorum fakat en azından diplere değdirmeden yarısından aşağısını boyasam da aynı zararı gösterir mi? Bu konuda bilgisi olan var mı?