Sedef hanım geçen haftadan beri sağlık problemleri nedeniyle yoktu. Bugün çalışamaz raporu için hastaneye gittim. Doktorun bayram sonrasına kadar gelmeyeceğini söylediler. Sedef hanımın takipli hastası olan ve benim gibi dogumu yakın olanların bilgisi olsun diye paylaştım. Hastaneden herhangi bir bilgilendirme yapılmıyor malesef