Betulberrak Kızlar ben 10. Haftaligim fakat karnım erken şişmeye basladi suan bence 4 aylık gibi gobegim var😀 sizlerinde erken buyume oldumu.
Hafissee Betulberrak sizde ki şuan gaz 😁 karın şişme olayı iç karnımızla alakalı 😁 ben net olarak 30 dan sonra şiştim
Denizyildizii Betulberrak o haftalarda gaz şişkinliği oluyor. Bebek için 20. Haftalardan sonra karın çıkmaya başlıyor
Serapem Betulberrak sen şişme neymiş 30 dan sonra göreceksin tabi rabbim su gibi geçmesini nasip etsin inşallah sağlıkla gelsinler😇
Hatice_ee Betulberrak valla sen kimseye bakma gaz falan degil o bildigin karnin sisiyo benimde oyleydi suan 28 haftamdayim baya baya karnim var 10 haftadaykende vardi . Seninkide gaz degildir 👍buyuyodur beebisin
Biranne2meyve Betulberrak 15 ten sonra başladı hafif hafif ama her insanın bünyesi farklı tabiki çok zayıflarda hemen başlayabiliyor 2. Hamileliğim mesela 2. De daha geç belli oldu iç karnım büyüdüğü için
mekutlu12 Betulberrak bende 11. Haftadayım bi türlü emin olamadım bebek mi göbek mi diye bazen kocaman karnım oluyo 😅