Hilmus Ya özeldeki gibi bi ilgi beklemiyodum zaten ama fena değil hastane çok güzel ama sistemi biraz tuhaf çok sıra oluyor giren çıkmıyor doktorlar fazla ilgili değil ama idare eder devlet sonuçta bunu bilerek gidiyoruz. Bu arada bende özele gidiyodum 7nci ayımdayım devlette devam edeyim dedim iyi mi ettim bilemedim zamanla görücez bakalım 🙄