Ozlemflz Merhaba kızlar. Sizce bu takım kız çocuğu için nasıl. Herkes çok beğendi ama bi kişi kız çocuğuna uymaz deyince moralim bozuldu. Fikrinizi almak istedim. https://resmim.net/i/HbWkF
Beyziikoo Ozlemflz Yani olur güzel de daha cıvıl cıvıl şeyler de seçebilirsiniz bence odasını keşfetme eğlenme açısından da güzel olur 🤗
Prensesiminyolculugu Ozlemflz yani güzel ama biraz ağır sanki altın detaylar felan ben tercih etmezdim daha sade şeyler seviyorum ama bu kendi zevkim..önemli olan sizin zevkiniz tercihiniz
Nurtrky Ozlemflz altın detaylar bebek odasından çıkarmş biraz ama bnce güzel bende tercih ederdim eşim daha süslü olmasını istedi bebek olduğu için
Biranne2meyve Ozlemflz sizin kararınız tabi sadece sorduğunuz için fikrimi söylüyorum ben ya düz beyaz ya da unisex renkler tercih ediyorum böyle şeylerde altın çok fazla olmuş açıkçası yatak odası dolabım olarak ben tercih ederim hani yatağını tam göremedim ama ilk zamanlar yatmıyorlar hep yanında oluyor malesef emzirme vs 2. Gebeliğim sepet beşik almıştım ayaklanmaya başladı dönmeye hemen bıraktık çünkü düşme tehlikesi arttı şuanki aklım olsaydı anne yanı beşik alır bi süre kullanıp montessorini yatak alıp yere en yakın ve çevresi korumalı onu kullanmaya başlardım size önerim bu yönde olur
Ozlemflz Beyziikoo ben genelde hersey de sade seviyorum. Kız veya erkek odasında mavi pembe uyumuna karşıyım da kız çocuğunu simgeleyen dekorasyon kullanicam inşallah. O yüzden sabit renk istemedim.
Beyziikoo Ozlemflz Mavi pembe yapmak zorunda değilsiniz ki benim bebeğim kız mesela odası mavi tonuna yakın bi renk ve çok güzel duruyor kastım cinsiyet rengi değil bu çok ağır duruyor daha onun ilgisini çekecek tarzda demek istedim. Aksesuarlar işe yarar belki hayırlı olsun şimdiden 🙂
mrbld Bence gayet güzel ama daha eğlenceli olsun isterseniz, yapıskanlı hayvan yıldız şekil vs baskıları var üzerine onları yapıstırabilirsiniz ☺️ ben duvarına düşünüyorum mesela 😅
Ozlemflz mrbld aynen canım bende öyle düşünüyorum duvara ve dolabın kulplarını makromelerle renklendiricem 🥰
Ozlemflz Biranne2meyve sallanan beşik ileride baza olarak kullanılıyor. Odamda sepet beşik kullanicam.
Biranne2meyve Ozlemflz baza oluyorsa o güzel kullanışlı olur ama sepet beşik vs çok kullanılmıyor aklınızda olsun
Ozlemflz Biranne2meyve teşekkür ederim canım. Sepet beşik sadece bi kaç aylık odamda olucak zaten gün içinde kendi odasında. Bakalım hayırlısıyla gelsinler de ☺️