EDAG1 Merhaba kızlar 🎈 bugün kontrolüm vardı bi kaç gündür arada kasık ağrılarım oluyo, 19+2 yim. Rahim ağzı uzunluğu 33 mm dedi dr 25 altı riskli oluyormuş korkulcak hiç bir şey yok dedi ama emin olamadım bu haftalarda 33 mm normal midir
Pinar17 EDAG1 merhaba benim 30 mm. 19 haftamda ölçüldü. Şuan 23 Haftalığım. Doktorum gayet iyi dedi. Ilac bile vermedi. Burda sağolsun kızlar cevapladı. Bende sordum ayni soruyu. 25mm altı riskliymiş. O yüzden sizde endişelenmeyin. Sağlıklı güzel doğumlar diliyorum hepimize 🍀🤲
EDAG1 @Pinar17 yaa öyle mi çok sevindim sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏 banada normal dedi ama işte 35 mm üstü iyi falan demişler burda kafam karıştı o yüzden tedirgin oldum biraz 😓🙏
Pinar17 EDAG1 evet ben de sizin gibi baya endişelenmiştim. Ama cevaplar gelince rahatladım. Siz yine kendinizi çok yormayin ben öyle yapıyorum yine de dikkat etmek lazım 🤗