Sevim1609 Se23da evet bende kullanıyorum 21 haftalık hamileyim nerdeyse 13 haftadan beri kullanıyorum 🙏🏻
Sinem_58 Se23da ben kullandım canım hem onu hem progestan hemde nidicard 6 aylıkken erken doğum riskim vardı kızımı zar zor 36+3 e getirdik ve doğdu
Yagmurclk33 Se23da 10. Haftada kanamam olduğu için vuruldum en geç 10 güne bir 5 , 6 kere vurulup progestan kullandım. İğneyi gerçekten işinin ehli biri yapınca hiç sıkıntı olmuyor ama saçma sapan biri denk gelince 1,2 gün çok ağrı oluyor bacakta İğnenin de 10 gün koruyuculuğu varmış
miraykumru Merhabalar ben hem progestan fitil hemde proluton vuruldum,hiç korkmayın yağlı bir iğne biraz acı verebilir,10.hafta itibariyle vurulmuştum şimdi 38 olduk,içiniz ferah olsun yavrularımız güçlüler 🙏🏼🖤
Se23da miraykumru bana ikisini de verdi hem fitil verdi hem yine hem de B vitamini verdi folik asit içiyorum Doktor dedi iyidir ama düşük tehlikem var kanamam yok ama gene de korkuyorum
miraykumru Se23da tek ilaç moral bol bol sevin bebeğinizi,ıkınmayın,temizlik ya da yürüyüş yapmayın 12 haftalığa kadar 🙏🏼
Zeynepden Se23da bir yan etkisi ağrısı dışında yok bildiğim tam tersi o iğne kanaman olmasın diye rahim kısalığı erken doğum gibi konularda koruyucu olsun diye veriliyor merak etme