Canım hamilelikte hiç bir kanam ve akıntı için normal değil deniyor evet ama. Yerleşme kanaması diye birsey var. Bu hamile kadınların 10 da 8 inde görülüyor. Benim de 6. Haftada olmuştu. Doktora gitmiştim. Oda bana bu açıklamayı yapmıştı. Hastaneye gitmen tedbirli olman iyi olmuş. İnşallah sağlıcakla alırsın kucağına bebeğini.