41irem acemianne78 çook güzel kulağa hoş geliyor bence bizde düşünüyoduk ama başka bi isme karar verdik
Didemmmmm acemianne78 Simay ismini çok beğeniyorum ve anasınıfı öğretmeniyim geçen sene Simay diye bir öğrencim vardı. Umarım onun gibi bıcır bıcır bir akıllı bir kızınız olur 💕
Birsen2906 acemianne78 benim kızımın adı Tuğba simay ben hep simayi kullanıyorum seviyorum kulağa hoş geliyo
Nurtrky acemianne78 ece kısa olabilir simay ada da güzel ben tek isim istiyorum çnkü iki isim söylenmiyor😂