Aynur-13 anladım evet çok haksızlık bu , Allah’a havale ediyorum böyle sistemi , heyet raporu almaya çalışın kadın doğumcunuzdan , vermiyorsa özele gidin bi de orda deneyin şansınızı biri vermezse diğer verecek abartın biraz ağlayın sızlayın , ağlamayan bebeye kimse meme vermiyor maalesef