Esen3535 10 dakika önce ağlıyordum 😔 sebebi yok herşey yolunda 34 haftadayız. Artık kendimi yorgun hissediyorum sabırsız ve herşeye özlem dolu.. Eskisi gibi olmak istiyorum çok değiştim hamilelikte beden olarak pek değil, duygusal anlamda😩 doğumu bekliyorum beklerken de iyileşme süreci toparlanma bebeğe güzel bakabilme herşey aklıma geliyor sonra yine üzülüyorum sonra bu düşünceleri unutuyorum ve bi kaç gün sonra tekrarrrrrr…….