Nurtrky Ebrusmbl1 boya için erken kesmek için ne olabilir ki siz kestirmediniz diye bebeğinizin ömrü uzun olck değil ya kestir gitsin😂
n_elmaci Ebrusmbl1 boyama önerilmiyor ama yinede doktora danışın isterseniz. ben 33 haftalık hamileyim. Kısa saç kullanıyordum hamile kalmadan önce ve kullanmayada devam ettim daha yeni kestirdim kısacık yine 😊 özellikle hormonlarda çok hızlı uzadığı için normal rutinimden daha fazla kestirdim hatta.
C-12 Ebrusmbl1 ilk 3 ayda boya önerilmiyor , sonrası için sıkıntı yok , organik boya diye bi dünya para vermeyin öyle bişey yok yalan , en organiği kına olur , kestirmede söylenenler hurafe gönül rahatlığıyla kestirin sıkıntı yok ☺️
Ebrusmbl1 Nurtrky bende oyle düşünüyorum ve çok bunaldim sicaklarda bundan dolayı hemen yarın kestiricem😁
Nurtrky Ebrusmbl1 boya için benm doktorum 7. Aydan sonrası dedi bnde onda kararszm zaten az kalmş diyorm ama boya için bkle bazı doktorlar beş aydan sonra izin veriyo