Gkc123 bende 5 gün önce ikinci dozumu oldum 2 gün bebeğim nadir ve çok hafif hareket etti. 2 gün nasıl sıkıntı yaptım anlatamam acile gitmemek için kendimi zor tuttum ama 2 gün sonra çok şükür bebeğim normal hareketlerine geri döndü. Korkma yani olabiliyormuş böyle kendini nadir de olsa hissettiriyorsa problem yok