Merhaba arkadaşlar eşim ilaçlarımı alıp eve getirdi. Arasında 1000 gram amoklavin de vardı. Şaşırdım bu ne dedim. Özellikle eczacıya gebe olduğumu söylemiş. O da Doktorun yazdığını söylemiş.. Bugün kullanmadım yarın doktorumu aradıktan sonra yanlış verip vermediğini soracağım. Acaba aranızda kullanan var mı ??