Merhaba güzel anneler. İki gün önce post açmıştım. Dr tanıdığımızın önerilerini yazmıştım. 38+3 haftalık gebeyim. 1.5 haftadır 2-3 cm ile geziyordum. Bugün kontrolüm vardı '‘4 cm açıklık olmuş ve rahim çok yumuşamış, bebeğin kafasın doğum kanalında çok çok aşağıda yarın gel doğurtalım’ dedi. Şuan yürüyüş yapıyorum, merdiven çıkacağım. Sabaha kadar kendi sancımın gelmesini istiyorum, suni sancı çok istemiyorum 😨 varsa güzel önerileriniz ve duanız alırım 💓