Afedersiniz 14 gün olacak doğum yapalı bugün makat bölgemde bi batma var cok kotu ne oturabiliyirum nede kalkabiliyorum acayip rahatsiz ediyor normal dogum yapıp böyle hissiyat yasayaniniz oldu mu çok kötüyüm dikislerim falan mi açıldı acaba bugün birden oldu yada bilmediğim bi marka ped kullandm enfeksiyon falan mi kaptı 😔😔