Kıymetli anneler, size bir şey danışmak istiyorum. 36 haftalığım iki haftadır düzenli yürüyorum. Elbise giyiyordum. Yürürken de bacaklarım birbirine sürtüğü için pişik oldu. Bende krem sürüyordum. Baktım geçmedi. Aynada bir baktım o bölgem kapkara inanamadım. Ve sertleşmiş ne yapmam gerek başına böyle bişey gelen var mı?