Sule24 oyyy cnm yaaa valla bende 5 mayısta 24 haftalık ikizlerimi sezeryanla dünyaya getirdim biri 800 gramdi digeri 520 gramdi 520 gram olan 21 gün yasadi ama cok sorunlari vardi onun kalbi durdu tekrar çalıştırdilar beyninde kanama akcigerde kanama seker tansiyon fln çıkmışti ve en sonunda kaybettim yavrumh diğeri hala kuvezde rabbim sana bana tüm küvez yolu bekleyen annelere sabır evlatlarina dayanma gücü versin şafi ismin hürmetine insallah