Birsen2906 Deniz_Efe Ümraniye eğitim araştırma da 0 ücretle yaptırdım murat muhcu odam alanında uzman Kadıköye muayenehaneside var
lentil ilkgozagrimhavinim evet iyiydi tatlı bir doktordu hatta benm kız yüzünü göstermedi biraz yürü gel dedi gittim geldim tekrar baktı. Tek sorun randevulu olmadığı için geç gidenlere sıkıntı sıra oluyor. Ben sabah erken gitmiştim kimse yoktu ama çıktığımda aşırı kalabalıktı
ilkgozagrimhavinim lentil evet randevu olmaması saçma. Bende baya bekledim erken gitmeme rağmen hemde🙄
ilkgozagrimhavinim lentil evet doğan beyi de sevdim 😇 sakin sakin anlattı ben biraz telaş yaptığım için 🙈 gitmek isteyenlere tavsiye edebileceğim kadar memnun kaldım. Çok şükür herşey de yolunda. Sadece makat gelişli duruyo dedi. Dönmezse sezeryan olursun dedi.
Nesityyy Deniz_Efe Bayrampaşa Kolan hospitalda yaptırdım Osman Özyurt yanında çok memnun kaldım tek bebeğe 570 TL ödedim..
ilkgozagrimhavinim Eylul1987 evet doğan beyden memnun kaldım. Sadece randevusuz çalışıyolar. Özelde değilde devlette sıra bekliyorum gibi hissettim🙄 size tavsiyem giderseniz en erken saatte yani 9da orda olun..
ilkgozagrimhavinim Eylul1987 ekstra muayene parası vermedim ben sadece 360tl ultrason ücreti ödedim. Tabi kendi doktoruma sonuçları götürdüğümde ona muayene ücreti ödüyorum