psychologist Bu zamana kadar iyi geldim 7kilo aldım.(kilolu hamile kaldım ) Son 1 ayım ve ne görsem aşeriyorum her şeyi canım istiyor sürekli açım😂🤦🏼♀️ Daha 7de yemek yedim şuan yine yiyorum 😩 niye böyle oluyor ya? Siz nasıl dayanıyorsunuz ?
karamelito psychologist sıcaklar artınca olan iştahım da gitti benim, bayılacak gibi oluyorum suya meyveye dadandım şu ara 🤦🏼♀️ Benim böyle kesildi yine de bebek kilo almaz diye korkumdan zorla birşeyler yemeye çalışıyorum 😣
Nieuwemommmm psychologist benimde son 3 haftam canim yemekten kalkiyorum ne yesem diye dolasiyorum yarim saat bile gecmeden doymuyorum resmen 😂🤦♀️
mco psychologist ben yemek yerken bile aklımdan bu bitince meyve yiyim sonra çay içiyim pasta yiyim hahahaha böyle devam ediyor
Dilek0809 psychologist sıkıntıdan sürekli yiyesim geliyor normalde asla yemediğim paketli gıdalardan bile aldım eve arada bir yiyorum
merveklyc psychologist 36+2 yim benim iştahım kapandı daha doğrusu bıktım artık sebze yeşillik yemekten bir kilo da vermişim şekerden dolayı diyet yapıyorum 🤢
Gamz09 psychologist iştahsızlık var bende son ayım 2 hafam var doğuma sabahları kahvaltı akşamları yemek yiyesim gelmiyor zorla. Yiyorum
Eda115354 psychologist baya baya artmıştı ama sıcaklar başladı iştah kalmadı sıcağı sevmiyorum ama iyi oldu 👍🏻
Arenn son aylarda normal istah acilmasi diye dusunuyorum bende kilolu hamile kaldim 32+2 haftaligim 2 kg aldim sadece 92 olmusum bence dikkat edin sık sık hafif seyler yiyin zaten havalar baya sicak dondurma vs ogunlerinizi aradda gecirmstirebilirsiniz