Mom7272 Kızlar vallahi kafam karıştı hngi markadan almalıyım mamas&papas, kraft, chicco? Ya bu markaların dısında önerir misiniz?
Bir_abla Mom7272 bu üçünden en iyisi mamas papas onun dılında maclaren ve nuna da çook kaliteli markalar
Dilekcnkn Tulis_bebisi Kullandınız mı acaba bende kararsız kaldım 4 baby ,Joie , huggy arasında kaldım
Gamze_Turan Biz lorelli myla kabin boy bebek arabasını aldık çok hafif ve sürümü basit henüz kullanmadık ama kullananlar çok önerdi
Mom789 Mom7272 https://m.trendyol.com/huggy/egg-6-in-1-travel-sistem-bebek-arabasi-019-gri-p-32275259?boutiqueId=530010&merchantId=106666&gads=true&tyutm_source=google&tyutm_medium=cpc&tyutm_campaign=x:home_y:gm_z:cocuk-gerec_t:pla_smart_shopping&gclid=EAIaIQobChMI0bj4uvHM8QIVjrt3Ch0TLQ0mEAQYAiABEgLr7vD_BwE bu seti aldım ama ben beyaz gold aldım beyazını bulamadım trendyolda
Gamze_Turan Mom7272 Mom7272 https://www.lorellishop.com/urun/lorelli-myla-aluminyum-kabin-bebek-arabasi-black-marble/ Ben bir ay önce aldım indirime giriyor ara ara 1050 TL idi 😊
MDT Mom7272 https://ty.gl/3vbuli48t bu modeli babymall mağazasından 3200 TL’ye aldık. Ben çok beğendim. Bütün beklentilerimi karşılıyor
Glz15 Bende mamas papas strada modelini alacaktım. En hafif ve kullanışlıdı o idi . Ama şuan kanz x go plus almaya karar verdim . İnceleyebilirsiniz modelleri
Mom7272 Bir_abla mamas papasta her fiyata uygun var 6.500 tl ye de var 3.500 tlye de var ama ucuz olan fiyatlısı kötümüdür ki
besthecix Lenasmom merhaba hangi modeli onerirsiniz? halihazirda aldiginiz/kullandiginiz bir model var mi? ben eezy 360′i magazasinda inceledim begendim ama arada kaldim :(
mrs_elisah E bebekten indirimden 1500 TL ye kabin boy kanz c go aldım. Kızım 5 aylık. 2 haftadır rahatlıkla kullanıyoruz tabi ben içine puset minderini koydum. Bu şekilde kullanıyoruz. Genelde ilk 6 ayda pusetli tercih ediliyor veya travel ama ben hantal kullanışsız kocaman araba almak istemedim kabin boydan çok memnunum. Tabi ilk 5 ay bunu kullanamazsınız. Travel alanlarda bir süre sonra kabin veya bastkna geçiyor zaten