_ezo 13+3 üm bugün ara ara kasıklarıma ve karnıma kramp girdi acaba neden olabilir dün biraz yoruldum birşey mi oldu acaba birşey olduysa nasıl anlarım ?
zehranurr _ezo ilk haftalarda ağrılar ve kramplar olması çok normal. Kanamanız olursa kesinlikle hiç durmadan hastaneye gidin, ağrılarınızıda yinede doktorunuza bildirin