minikprensimmm123 Yok canım bel ağrım olmadı sadece 1-2 kez ani saniyelik acı hissettim belimde; bir anlık kasılma gibi diyim. Ben belime yük bindirmemek için eğilip kalkmama çok dikkat ediyorum, muhakkak çömelerek eğiliyorum bir de otururken belimde yastık desteği oluyor. 1 haftadır yerimden kalkarken kasıklarımda ağırlık, hafiften ağrı başladı.