Mercimegim4 Aynı bölgede uyandığımdan beri 2 dk da bir ağrı giriyor şimdi de artmaya başladı. Bu durumu yaşayan var mı? Dayanmaya çalışıyorum ama acile gideceğim doktoruma ulaşmaya çalıştım cevap gelmedi. O sırada size sorayım dedim tek ben miyim ya
nslhnyldz Bemimde çok ağrım oluyordu o haftalarda doktor kanama yoksa büyüme ağrısıdır dedi hep şimdilik çok şükür iyiyİz 20 haftaya geldik
Mercimegim4 nslhnyldz yanlız değilmişim ☺️ inşallah geçer bazen dayanamıyorum gaz sancısı da var bi yandan… Annelik ne zormuş