Arkadaşlar merhaba 13. Hafa ikili test için doktorum radyoloji bölümünde ultrason uzmanına yönlendirdi kadın 20 dk boyunca karnıma bastıra bastıra baktı renkli doppler de açtı döndürdü karnımı içime çekip bırakmamı söyledi bebek dönmedi diye 10 dk dolaş gel dedi dolaşıp geldim bir 20 dk daha bastıra bastıra göbek deliğimden afedersiniz Venüs tepesine kadar baktı ultrasonla ama yok yine dönmüyor ben ölçemedim dedi başka doktora yönlendirdi gittiğim diğer radyoloji uzmanı 15 dk içinde ense kalınlığı ve burun kemiğini ölçtü bitti. Yani benim sorum şu önceki doktor acaba tecrübesiz miydi ikili test işlemi için iki üç şeye bakması gerekirken neden bu kadar zaman bastırdı karnıma yaklaşık 30 tane ultrason resmî çekmiştir sonra olmadı diye hepsini çöpe attı. Ben neye maruz kaldım kızlar 20. Hafta yapılması gereken ayrıntılı ultrason yapmaya mı çalıştı kadın acaba. 40 dk bastırarak ultrason 13. Hafta İçin tehlikeli mi acaba kalktığımda karnım çok ağrıyordu😔böyle birşey yaşayan var mı ?