Elfkbk
Ben 35+1 deyim şuan yoldayım mola vererek gidiyoruz 5 saat oldu2 saatim kaldı 😞 yorucu oluyor bence yani rahat edemiyorsunuz..sizin haftanız daha ileri çıkmayın 2 günlüğüne gidip döneceksiniz eğer.. tabi dr. Danışın isterseniz önce ben dr izni ile çıktım