Bugün doktora gittim kan atışı için 6+6 son adet tarihine göre. Ama ne bebek ne kalp atışı yok. Önce bebek mi oluşur kalp mi çok canm sıkıldı bende ikisi de yok kese var ama.bebek ve kalp atışı yok. Ben ovülasyon testi ile hamile kaldım 2-3-4 haziran yumurtlama ve çatlama gördüm. 4 Haziran’dan sonra ilişki de olmadı zaten. Bana akıl verin lütfen. Son adete göre 6+6 ama ultrasonda ne kadarlık bilmiyorum doktorda bebeği ve kalp atışınj görmeyince morali bozuldi