Merveikratanem Tusemefe8134 suyun gelmesi önemli değil canım açılman olsun sancın olsun suyu doktorda patlatır ama açılma olmazsa zor sancıda önemli tabi
Tusemefe8134 Merveikratanem yalanci sancilarim varr kasilmalarjm var.acilmam varmi bilmiyorumkontrol etmedi doktor.carsamba randewum var bakalm.ne.yapicak
Merveikratanem Tusemefe8134 öncelikle rabbim hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sabırla bekliyeceksin rabbim kolaylık versin ben sabah kalktım kontörle gidecektim lavobaya gittim suyum geldi
AESahin Vaveyla23 ay ne yaptınız böyle açılma oldu 38+1 hiç açılma incelme yok ne zaman doğacak bu çocuk😂
Htcyalmanci Vaveyla23 çatı muayenesi mi yaptı açıklığa bakmak için aynı gündeyiz bende perşembe gidicem kontrole daha bakılmadı açıklığa hangi durumlarda bakıyorlar acaba
Vaveyla23 Htcyalmanci nst de sancı çıktı biraz alttan bi kontrol edelim dedi öyle farketti açıklığı canım
Didonutella Vaveyla23 hurma yiyip plates topunda zıplayın bakalım ☺️ Tez zamanda kavuşalım inş bebeklerimize ☺️
Vaveyla23 Portakalgeliyor merhaba canım biraz önce nişanim geldi ama ağrım sancim yok öyle oturuyorum evde ne yapacağımı bilmeden 🤭
Portakalgeliyor Vaveyla23 Allah yardımcınız olsun 🙏🏻🌸 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız denk geliriz gelmeyiz ben şimdiden iyi dileklerimi sunuyorum bi avazda inşallah 🌸🙏🏻🥰
Vaveyla23 Portakalgeliyor çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🥰 Rabbim sağlıkla hayirla size de güzel günler göstersin 🌹