Zeynep007 açlık tokluk kan şekeri testini, şeker testi yaptirmayan yapıyor genelde, ama bildiğim kadarıyla ayni sey degil. Şeker testi zorunlu bi test değil ama kendiniz ve bebeginiz için önemli. Farki seker testini bir miktar glukoz icecegi icerek yapiyorsunuz. Sağlık ocağınız yapmıyorsa hastaneden randevu almanızı tavsiye ederim