teachervera Deletedmom9823 Benim bebek çok oynandı 1 saat nst sürdü 1 saate kadar doktor baktı tansiyon 140 a 90 çıktı 1 saat kontrol altında kaldım. Mahvoldum bugün iyi ki tek gitmemişim dedim
Deletedmom9823 teachervera beybi alakasız bişey sorcam küçükçekmece çevresinde organizasyoncu biliyomusn
teachervera Deletedmom9823 Canım bana haftaya randevu al yine gel dedi 37 olacağım. Ufak ufak sancılarım başlamış
Deletedmom9823 teachervera hadi hayırlısı beybii bende 32 de giricem reşat bey öyle dedi bu arada bayıldımm reşat beye ❤️
teachervera Deletedmom9823 Vedat bey galiba 1 ay yokmuş oda hastane ortağı geri gelebilirmiş. Reşat bey yılların doktoru çok iyidir gerçekten
teachervera Deletedmom9823 Ben bilmiyorum tatlım nişan için organizasyon tutmuşum sadece 😀😀😀kız ben kendim parti evinden aldım her şeyi çok uyguna geldi sende öyle yapsana
teachervera Deletedmom9823 Hatta netten baby shower elbisesi aldım etiketi koparmadım baby shower yaptım geri iade ettim 😀😀
Deletedmom9823 teachervera ahahahahahahah kız günah ya yapamam öyle ahhahaahha hangi parti evinden aldınnn banada yardımmm
teachervera Deletedmom9823 Güvercintepe de oturuyorum canım oradan aldım her şeyi ben. Çok da güzel oldu 😀
teachervera Deletedmom9823 Coronadan kimseyi çağırmadım sokağa çıkma yasağı da vardı. Kendi çapımda ailemle yapmıştım. Çok şey alabilirdim aslında ama ucuza maal ettim 25 liraya falan
teachervera Deletedmom9823 Trendyolda da vardı bir sürü böyle al parti malzemeleri satan yerdende tamamla daha uyguna gelir organizasyon pahalı