Herkese selam, Eminim hepiniz bu surecte cesitli ruyalar gormussunuzdur.Ben hamile kaldigimi bile ruyamda gorup 3.5 aylik olana kadar hemen hemen hep bu cesit ruyalar goruyorum.En son gordugum ruyada bebegimin cinsiyetini ultrasonda ogreniyodum ki henuz daha ogrenmedim bilmiyorum.Kizim oldugunu ultrasonda cok net bir sekilde ruyamda gordum.🥰 yoruma acik, benim gibi ruya gorenlerde varsa paylassin lutfen.Bebekle kafayi bozmadigima inanmak istiyorum cunku 😂