Esra_baki Hanimlar babaneme ilerlemiş derecede göğüs kanseri teşhisi konuldu. Şimdi onkoloji bölümüne randevu aldım ama jinokoloji onkoloji ve tıbbi onkoloji vardı ben tıbbi onkoloji ilk kez muayne ye aldım. Doğru yere aldım demi
Mom789 Esra_baki oncelikle geçmiş olsun Allah acil sifa versin Direk onkoloji almaliydiniz bazi hastanede tıbbi onkoloji bölümünde bakiyor ama genelde tıbbi onkoloji tedavi aşamasında kemoterapi aşılama ışın tedavisi vs hastaneyi arayıp bi sorun isterseniz yinede 24 saat ulasiliyordur kendi numarasına
LalinMom Esra_baki Göğüs kanseri jinekolojik bir kadın kanseri olduğu için jinekolojik onkolojiden almanız gerekiyordu . Sonrasında onkologunuz sizi yönlendirecek çok geçmiş olsun .
Momsmoms Esra_baki sorun olmaz tıbbi onkolojide bakıyor yanlış alsanız bile değiştirirler sıkıntı olmaz