Hne Kızlar en geç 24 Eylülde doğumum var önü pijamalı takımı almak istiyorum 3 ayrı takım şeklinde kafamı karıştıran şey uzun kollu mu almalıyım yoksa kısa kollu mu normalde havalar soğumuyoru ama doğum sonrası nasıl giyinmeliyim
D_cakmak54 Hne benim 7 9 Eylül arası diyorlar iki tane uzun kollu takım aldık ama biri ince biri çok az daha kalın ona göre ama asla kışlık değil kayınvalidem bir takımda krem rengi klasik bir takım almak istiyorum dedi sabahlıkli
eylusko Hne Evlenirken böyle full set alıyoruz ya ben onun uzun pijama takımını hiç kullanmadim.1 ay sonra hamile kaldım zaten 😂😂 çok şık pamuk saten kristal düğmeleri olan bi set. sabahligi da var . ben bi onu kullancam bide daha basit günlüğe alırım.
Aynrr_122 Ben eylül 7 gibi doğum yapıcam nasipse trendyoldan aldım iki tane biri bordo uzun kollu biri pudra pembesi kalpli işareti var bide kaynanam aldı doğum sonrası etekli olarak bir tane yeter diye düşündüm
Hne Aynrr_122 trendyoldan aldıklarınızın linki var mı bir baksam nasıl memnun kaldınız mı gelenlerden
Hne a_burcu_bur evet 28+3 haftalık hamileyim doğum şeklim belli değil ama muhtemelen doğum tarihi gözüken 24 Eylül Haftam
Hne D_cakmak54 hastane ortamı sıcak oluyor çok terleme olur mu diye acaba kısa kollu mu alsam dedim ama doğum sonrasıda üşümemek gaz sancısı olmamasıda lazım heralde o kadar kan sıvı kaybedince vücut üşürde ay bilemedim
a_burcu_bur Hne ben de 24 haftalığım, benim de 25 Ekim falan gözüküyo ama sezaryen düşünüyorum. Doktorla konuşmadım 😊 15 Ekim falan olabilir gibi.
Hne a_burcu_bur sizinki vakit olarak tam uzun kollunun giyilmesine uygun olacak gibi gerçi sezeryan da pijamadan ziyade gecelikler daha uygun olur
D_cakmak54 Hne vallahi benim ilk doğumum olacak hiç bir şey araştırıyorum. Ne kadar kan gider doğum nasıl olur usunur mu terlenir mi 😂 çünkü araştırdıkça sinirlerim bozuluyor 😂