asym156 artık alıştırma sancıları bunlar. Evet doğum sancısı da böyle oluyor. Fakat doğum başlangıcı olan sancılar yavaştan başlıyor. Söyle ki karında hem kasılma oluyor hem sancı oluyor ve yavaştan yükseğe çıkıyor ve zaman aralıkları uzun zamandan kısa zamana gidiyor. Tabi artık son haftalarda olduğunuz için bu sancı ağrılar çok normal. Ne zaman ki zaman aralıkları kısalmaya başlar veya suyun gelir o zaman baslar doğumun. Tabi birde nisan gelmesi var herkeste olmuyor ama nişanda gelince doğum çok yakın demektir. Benim bir gün öncesi nisanım geldi ertesi gece doğurdum