kibosd Merhaba arkadaşlar ilk gebeliğim 32+0 bugün dünden beri gögüsümden berrak sıvı akıyor uyuduğum zaman bunun normal olduğunu biliyorum fakat bugün çok az miktarda sarı akıntı olmuş bu normal midir?