Selamun Aleyküm Kardeşlerim.. bursadan yazıyorum doğumum yakın 37+3′um insaallah hayirlsyla doguma yakinim annem refakatcim olucak yanlz 1 bucuk yasinda bi kardesim var birakacak kimse yok bana refakatci olacak kimsede yok acaba annemle beraber kardesmde refakatci kalsa hastanede sorun olur mu ?