Kızlar düzenli beslenemiyorum yani canım istemiyor. Kahvaltımı 11:30,12:00 gibi yapıyorum genelde ve arada sadece meyve ya da kuruyemiş atıştırıyorum suyu az içiyorum akşam yemek yiyemiyorum yani yesem bile çok az yiyorum midem almıyor. Çok pişmanlık yaşıyorum bebeğime yeterli besin alışverişi yapamıyorum diye hele suyu az içmem beni çok üzüyor ama içemiyorum gerçekten 😔 Beslenmem çok kötü sizce neler önerirsiniz