Kızlar sabah bu postu acmıştım aklıma takıldı özel hastaneyi aradımda sekreter 12 13 haftalarda yapılıyor yanlış bilmiyorsam dedi aklıma takıldı ben şuan 17 haftalıgım gidecegim yer bize pek yakın degil eşim iş yerinden izin alıcak gidicez sizce kacıncı hafada bakılıyor haftam iyimi bakarlarmı