Gamzeinci00 Sevtugm benim vardı canım sezeryan sırasında alındı kuzenimin de vardı ama o normal doğum yaptı benim mecburi sezeryandi 3 tane miyom um vardi
[silindi] Sevtugm benim de kist var dedi ama bi sorun olmaz dedi. Burdaki doktorlara da güven olmuyor ki
Gamzeinci00 Sevtugm canım benim ilk zamanlar kanamam çok oldu hastanede yattım bir hafta kadar sonrasında ara ara lekenmelerim oldu doğuma kadar
Serenz [silindi] benımde baya buyuk 16 mm bj kıstım var 9 haftalık hamileyim sizn kıstın iz ıcın ne dediler
[silindi] Serenz doktor 12. Hafta kontrolünde sadece bi kist olduğunu ama bebeğe bi zararı olmayacağını söyledi