LalinMom sehri_hzr Çok bir para vermeye gerek yok zaten 4 ay kullanıyorsunuz sonra kendini içinden atmaya çalışıyor ben civilden 100 TL bandında bir markanınkini almıştım iyi ki de fazla para vermemişim
LalinMom sehri_hzr İnanın pahalı ürünlere para vermeye gerek yok. Pahalı ürünlere vereceğiniz para ile çocuğunuza eğitici oyuncaklar alırsınız . Sonuçta kullanım süresi ve amacı belli. Aracına hizmet ediyorsa ve kaliteliyse fahiş fiyatlar vermeye gerek yok.
Selma_aygun Kanz marka aldım trendyoldan 160 TL falandı heralde aldığımda kurulumunu falan yaptım çok beğendim baya kullanıcam gibi geldi ama bebiş daha doğmadı bakalım o ne dusunucek 😊