Ecemm33 ben 38 haftalık gebeyim canım hatta üç gün sonra 39 olucam bugüne kadar hep ağda ve air kullandım genital bölgede olmak üzere çünkü jilet kullanıp killarımı daha fazla yapamazsın sonda nasıl baş ederim tüylerim de az zaten o yüzden devam ediyorum bı sıkıntı da olmadı