Ezgiii11 Tugceayse Serkulaj amhliyat olucam canım erken dogum riskin var daha önce bu hamilelikte doktorlar idrar enfeksyon vs diyip durdular neyde Allah razı olsun bir doktor antibiyotik verdi bakteri üremiş idrara vajinada
honeysmom Tugceayse doktorum demişti Rahim büyüdüğü için oluyormuş beyaz akıntı o yüzden normal, akıntı sarı kahverengi olursa anormal.
betlkrkmaz Hasibe04 nasıl kanamalı geçti benim de hep kahverengi leke geliyor 😔 doktor önemli değil diyor ama korkuyorum
Hasibe04 betlkrkmaz 5 haftalıkken kırmızı şekilde geldi 2 3 gün sonra kahverengine döndü 2 hafta falan sürdü progestan kullanıyorum günde 3 kere ayrıca iğne kullanıyorum 3 günde bir ve hep yatıyorum 😒
Ezgiii11 Hasibe04 Şefaf veya kremsi normal o zaman ama az az az gyno lemoxin diye bir ilaç var onu kullandım bir kac gun kadındı yanma yaptı gecti arada bir kasıntı oluyor ama bakalım neyden bilmiyorum Boyle için gıcklanır oyle birşey
Tugceayse Ezgiii11 bende de miyom var erken doğum riskim yüksek ve 1 tane 2 yasında cocugum var yatamıyom mecbur her seyi yapcam