42iekti Guzel anneler yarın allah ızın verırse 36+4 de ıkızlerımı sezeryan ıle kucagıma alacam bızım için dua eder mısınız kuvez ıhtıyacımız olmasın guzel bır dogum olsun sağ salim kucagımaza alalım yavrularımızı❤️🥰
Symazturk 42iekti hoş gelsin ikizler dilerim çok rahat bir doğum geçirirsiniz dualarım sizinle ve bebişlerinizle Allah yardımcınız olsun güçlü bir kadın olduğunuzu asla unutmayın 🥰
Aycha 42iekti Bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza alıp, güle güle kolaylıkla büyütün inşallah. Huyları, bahtları güzel olsun.
OznurAlaca 42iekti canım bende ikiz hamilesiyim 35 artı 2 yim ve 37 de mi 36 artilarda mi doğum yapsam karar veremiyorum sen neden 36 artı da karar verdin
OznurAlaca 42iekti ALLAH sağlıkla size de bizlere de evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin inşallah
42iekti Symazturk allah razı olsun böyle güzel cümlelere ıhtıyacım var galıba korku endıse heyecan hepsı var
Symazturk 42iekti bebeklerinizi kucağınıza alınca bu endişeler yerini mutluluğa bırakacak Allah ın izniyle
42iekti Symazturk amin insallah hersey cok guzel olacak bebıslerımı sağ salim kucagıma alacam ınsallah❤️
42iekti OznurAlaca canım rısklıydı benım gebelıgım 4 cm acıklıgım car ve rahım uzulugum 5 cm doktor o yuzden bekletmek ıstemedı
OznurAlaca 42iekti anladım canım ama kalbimi ferah tut zaten ikizleri en fazla 37 de doğuruyorlar maşallah seninde 3 günün falan kalmış inşallah kuvez olmadan sağlıkla evlatlarını kucağına alır evine götürürsün
OznurAlaca 42iekti Bende çok yoruldum çok sancim var benimde psikolojim bitti artık en fazla 37 artı 0 beklerim galiba şeker var bide bende Allah hepimize şafi ismi ile şifa versin insallah
42iekti OznurAlaca amin canım benım insallah duamız o rabbım herkesın bebegını kucagına almayı nasıp etsın❤️
42iekti OznurAlaca bende de seker vardı ben 24.haftadan berı yatıyordum 27.haftada hastanede yattım dogum sancım vardı bır hafta hastanede yattım sukur bugunlerı gorduk rabbım herkese nasıp etsın❤️