Bugün muayeneye gitmiştim 27+3 teyim alt karnımda ağrı vardı şiddetli nts ye bağladılar ve düzenli sancı çıktı rahim ağzı uzunluğu 2 cm dediler progestoron ilaç verdi yatıralım 24 saat dedi bazı sebepler yüzüne yarın 6 ya nts çekimi tekrar dedi başına hiç gelen var mı lütfen yardımcı olun çok kötüyüm korkuyorum ağlıyorum sürekli engel olamıyorum bebek çok küçük 😢