Hanımlar eğer bebeğim gelmezse 12sinde yatışım yapılacak fitille doğum başlayacak. Normal doğum ücreti 2300 diye öğrenmiştim daha öncesinde bu hafta gidince yine soracağım detayları ama bilen varsa sizden de bilgi almak istedim. Doğumum başlamazsa fitil verecekler sonrasında sunide verirler mi bilmiyorum bunlar ekstra ücrete mi oluyor eğer ekstraysa ne kadar tutuyor bileniniz var mı acaba?