Merhaba sevgili anneler ve anne adayları
Benim daha önce 4 gebelik kaybım oldu. Hepsi de 5,6 haftalardaydı. Öncesinde bana pıhtılaşma faktörlerinde eksiklik var diye corasprin başlamışlardı ve kalp atışından sonra da oksapar iğne başlamışlardı. Fakat kese yanında kanama alanı oluşuyordu, ağır kanamalar yaşıyordum. Kanamalar haftalarca sürüyor ve bebeklerin kalbi duruyordu. Hematolojiye gittim eksik olan pıhtılaşma faktörlerinin çok etkili olmadığını söyledi. Düşüğe sebep olabileceğini sanmıyorum, belki kanama oluşup o şekilde düşüyordur dedi. Annemde bu hastalığa sahip ama hiç igne kullanmamis hic düşük yapmamış. Üstelik annemin hastalığı daha ileri seviyede.
Bu defa iğne ve corasprin kullanmak istemiyorum hata mı ederim sizce? Kadin dogum uzmanı kullan diyor. Hematoloji uzmanı ve genetik uzmanı o kadar önemli değil diyor. Bir de hep kanama yaşadım tekrar hamile kalınca aynı seyleri yaşamaktan bebegi kaybetmekten korkuyorum.