Bugün doktora gittim yeni gelmişti hastaneye ilk haftası diğer doktorum izne çıkmış SAT 18 ekim bnm 37+1 olduk dedim hmm tmm dedi hocam doğum kanalına girmiş demişlerdi acildeki doktor hmm olabilir dedi daha sonra bebeğin kilosu iyi mi dedim yani 2 buçuk 3 arası dedi delirecemmm zaten 34 haftalıkken 2400 dü hiç mi gelişmemiş ne dediysem hmm tmm diyip durdu kafayı yicm. Sancım çıktı nts de az haftaya yine gel dedi normal doğum olucak dedi çarşamba günü kqnamam oldu dedim hmm tmm dedi tekrar adam bi git açıklığına baksınlar bilmem başka bişey söylemedi aşırııı gerildim bebeğimin kilosunu bile net söylemedi tamam hiç bir zaman net değil ama yine de seviniyor insan işte :((
1.
nts de