Momlife1 Firstlady bende ilk gebeliğimde öyle düşünüyordum iri bebek olduğu için 37 haftada tüm hazırlıklarım tamamdı ağdaya bile gitmiştim 40+3 doğum yaptım son 3 haftada çatlamayan yerim kalmadı 37 haftada kuaförüm demişti kızım koltuk altı bile çatlayan var demişti yok artık göbeğindekinden rahatsız oluyorum o nasıl oluyor demiştim hepsini yaşadım 🥲 umarım sende bende yok yarılamışızdır 🙏🙏🙏
Curcu 20+2 7 kilo aldım ama karnım hariç her yerim büyüdü ve bebeğimi hissedemiyorum ben de mi gariplik var anlamadım. Bebek alışverişi de yaptım ama cinsiyet değişme gibi durumu olur mu 16. Haftada öğrenmiştim cinsiyetini detaylıyı bekleyemedim maalesef
Dilek58 busra1485 37 de değil 38 +1 alıcak nasipse canım ikinci planlı sezryanları bu haftada alıyormuş dr